WordPress Support

Voor jouw vragen over WordPress en de kleinere klussen

Vragen over WordPress, kom je er niet uit met je website of wil je wat kleinere klussen gedaan hebben?

Ideaal voor jouw vragen en de kleinere klussen. Vul het formulier in en leg me je vraag voor. Ik zorg dat je snel een antwoord krijgt, en geef je dan meteen een indicatie van de prijs. Heb je vaker wat kleinere werkzaamheden of behoefte aan support? Wellicht is een Strippenkaart voor onderhoud & ondersteuning dan iets voor jou. Wil je helemaal geen omkijken hebben naar het onderhoud van je website? Kijk eens naar mijn 365+ abonnement. Je website is dan altijd up-to-date én je krijgt nog eens 2,5 extra ondersteuning om de kleine klusjes te laten doen.

Wat ik o.a. voor je kan doen:

  • Vragen beantwoorden & adviezen geven
  • Social media koppelingen maken op je website
  • Opt-ins voor e-mailmarketing op je website plaatsen
  • Een template voor je nieuwsbrief maken in Mailchimp
  • Blogberichten plaatsen (jij levert mij platte tekst en evt. foto aan)
  • Back-up van je website maken
  • Zorgen dat je website up-to-date is

    Wat ik niet voor je kan doen:

    • Je gehackte website fixen (daar zijn andere specialisten voor)
    • Gratis werken 🙂

    Wil je het onderhoud van je website helemaal uit handen geven?

    Met het 365+ onderhoudsabonnement staat jouw website continue onder mijn aandacht.

    Pin It on Pinterest

    Wil jij starten met je website?

    Q webstudio richt zich op het maken van WordPress websites, opgebouwd en geoptimaliseerd met het DIVI thema. 

    Neem vandaag nog contact op, dan ben je snel online!


    Wil jij een training volgen?

    Q webstudio heeft diverse trainingsmogelijkheden om van je website een succes te maken. 1 op 1 trajecten, workshops of online trainingen.

    Workshop 27 november 2019
    (Privé training ook mogelijk)

    Wijzer in WordPress

    Online training

    Maak & verstuur professionele nieuwsbrieven met Laposta


    Zullen we kennis maken?

    Samenwerken met mij betekent dat je precies weet waar je aan toe bent. Geen technische hocus-pocus, maar begrijpelijke taal.Transparantie en persoonlijke aandacht staan bij mij hoog in het vaandel.